Strona główna / Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego przy niektórych ofertach pracy nie widać nazwy firmy ani danych kontaktowych?

Niektórzy ogłoszeniodawcy korzystają z ogłoszeń tańszych tj. bez emisji nazwy oraz logo firmowego.

Jeśli ogłoszeniodawcy zależy na reklamie wizerunkowej, to możemy opublikować w serwisie PracaNaTeraz.pl, na każdym jego ogłoszeniu nazwę firmy z nagłówkiem graficznym, która będzie podlinkowana do jego pełnej wizytówki z listą ofert pracy włącznie. W celu zamówienia takiego pakietu, prosimy o kontakt telefoniczny 58 350 06 41 lub przez formularz kontaktowy.

W ogłoszeniach Standard nie publikujemy danych ogłoszeniodawcy. Za to w ogłoszeniach Extended publikujemy dane firmowe oraz logo klienta. Zobacz ofertę.

Gdzie eksporotwane są oferty pracy?

Ogłoszenia eksportujemy m.in. na serwisy: indeed.com, jobleer.pl, jooble.com.pl, careerjet.com, trovit.pl oraz na dziesiątki innych serwisów i stron internetowych. Ta liczba z miesiąca na miesiąc jest coraz większa. Zobacz listę

Ile serwisów pracy importuje ogłoszenia?

Szacujemy, że w tej chwili jest to ok. 50 serwisów pracy. Nie możemy podać dokładnej ich liczby, ponieważ większość serwisów pracy ma zgodę na dalszy eksport ogłoszeń. Dzięki temu, że współpracujemy z najpopularniejszymi serwisami pracy, ogłoszenia docierają miesięcznie do około od 1.9 fo 3.92 miliona osób.

Czy możliwe jest wyświetlanie ofert pracy na mojej stronie firmowej?

Tak. Każdy pracodawca w ramach współpracy może wyświetlać swoje ogłoszenia na firmowej stronie internetowej. Warunkiem jest wcześniejsza integracja systemu HR-SZOP.pl ze stroną internetową pracodawcy.

Co daje integracja systemu HR-SZOP.pl z moją stroną internetową?

Przede wszystkim oszczędność czasu i dużo łatwiejsze zarządzanie ofertami pracy. Integracja systemu HR-SZOP.pl z firmową stroną internetową pozwala także pracodawcy na jednorazowe dodanie ogłoszenia, które wyświetli się na dziesiątkach stron naszych partnerów oraz na stronie pracodawcy. Dodatkowym, korzystnym elementem integracji jest wzrost zasięgu ogłoszeń.

Ile trwa rozpoczęcie współpracy?

Rozpoczęcie współpracy to kwestia chwili. Wystarczy założyć konto firmowe i wybrać jeden za pakietów ogłoszeniowych. Aktywancja pakietu może być już przeprowadzona podczas krótkiej rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem.

Jakie są zasady współpracy?

Współpracujemy tylko z firmami. Aby rozpocząć współpracę, trzeba dysponować dokumentem potwierdzającym nadanie NIP-u lub REGON-u lub wyciąg z KRS. Najprostszym sposobem na korzystanie z systemu HR-SZOP.pl jest zamawianie raz w miesiącu odpowiedniego pakietu. Można też podjąć z nami stałą współpracę, podpisując umowę na 6 lub 12 miesięcy. Główne zalety tego rozwiązania to ograniczenie formalności do minimum.

Jak wygląda kwestia płatności i wystawiania faktur?

Po dokonaniu zamówienia (czyli po wybraniu pakietu) wystawiona zostaje faktura. Po zaksięgowaniu wpłaty do konta dopisywane są odpowiednie wartości w zależności od wybranego pakietu. Następnie zostaje wystawiona faktura, która jest wysyłana do klienta drogą e-mailową. W przypadku podjęcia z nami współpracy i podpisania umowy na 6 lub 12 miesięcy system automatycznie będzie przydzielał zamówione wartości raz w miesiącu, bez względu na księgowanie płatności.

Czy jest dostępny pakiet emisji ogłoszeń bez ograniczeń?

Tak. W Pakiecie Premium liczba ogłoszeń i odświeżeń jest nieograniczona.

Czy można wymienić pakiet ogłoszeń na inny?

Oczywiście. W każdym miesiącu można wykupić inny pakiet ogłoszeń. Jeśli jednak Klient na podstawie umowy 12-miesięcznej skorzystał z rabatów na inne usługi, to nie może zmienić pakietu na tańszy przez okres objęty umową.

Jak i z kim można się skontaktować w kwestii rozliczeń?

W sprawie rozliczeń i pakietów prosimy się kontaktować za pomocą naszego formularza kontaktowego z Biurem Obsługi Klienta lub pod numerem telefonu 58 350 06 41. Sugerujemy kontakt to przydzielonego Państwu konsultanta.

Czy ktoś może nam doradzić jaki pakiet wybrać?

Oczywiście. Prosimy o zamówienie konsultanta za pośrednictwem naszego formularza, podając dogodne dla Państwa terminy rozmowy.

Chciałbym wyświetlać wasze oferty pracy, jakie są możliwości podjęcia współpracy?

W tym celu prosimy o wypełnienie naszego formularza kontaktowego i wysłanie do nas wstępnych informacji o serwisie lub stronie internetowej, na których mają się wyświetlać oferty pracy. Nasz dział rozwoju skontaktuje się z Państwem, aby ustalić szczegóły. Zastrzegamy sobie prawo odmowy podjęcia współpracy bez podania przyczyn.

Czy dysponujecie gotowym plikiem eksportowym ofert pracy, np. XML lub RSS?

Oczywiście. XML: https://www.pracanateraz.pl/indeed-job-feed/

Czy mogę zaimportować oferty pracy, nie podpisując żadnej umowy?

Tak, ale pod warunkiem, że wyrazimy na to mailową zgodę. Zawartość naszych podstron jest chroniona prawem i bez naszej zgody nie można jej kopiować, pobierać czy w jakikolwiek inny sposób przetwarzać.