Strona główna / Aktualności / Jak zarządzać emisją ogłoszeń?

Jak zarządzać emisją ogłoszeń?

26.02.2014

lista ofert pracyKażdy serwis, czy system ATS zamieszczający ogłoszenia o pracę, kieruje się swoimi standardami i zasadami, które powodują, że dane ogłoszenie dociera do większej ilości odbiorców lub że dłużej utrzymuje się na pierwszych pozycjach na liście.

Jak efektywnie zarządzać emisją ogłoszenia w systemie HR-SZOP? Z racji tego, że jest to system, który eksportuje ogłoszenia na inne serwisy, najskuteczniejszym sposobem na to, aby nasze ogłoszenie znalazło się na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach, będzie ponowne zamieszczenie tego samego ogłoszenia. Dzięki temu nasze ogłoszenie ukaże się na górze listy i dotrze do grupy odbiorców, która być może wcześniej nie miała okazji zapoznać się z tym ogłoszeniem. Jest to szczególnie wartościowe działanie w sytuacji, w której mamy ogłoszenie dedykowane do wąskiego grona odbiorców i mamy niewielki spływ aplikacji na zamieszczane ogłoszenia.

Problemy z rekrutacją odpowiednich pracwoników? – zobacz probelmy i trendy 2017 roku.

Inną możliwością, która przychodzi nam na myśl, jest niewątpliwie odświeżenie ogłoszenia, jednak w tej sytuacji nie uzyskamy wyższej pozycji naszego ogłoszenia na innych serwisach, do których nasze ogłoszenie zostało wyeksportowane. 

Kolejną możliwością jest uzyskanie pomocy od naszego Konsultanta. On indywidualnie jest w stanie ocenić, jakie działania mogą jeszcze zostać podjęte, aby pozyskać większą lub dodatkową ilość kandydatów. Aby dowiedzieć się więcej o tej możliwości, sprawdź: Wsparcie procesu rekrutacji przez Konsultanta.