Wiele firm i agencji pracy decyduje się na ciągłą ekspozycję ogłoszeń ze względu na zapotrzebowanie na dużą ilość pracowników lub ze względu na niewielką dostępność odpowiednich kandydatów na rynku pracy.
Dla przykładu, w pierwszym przypadku, często u naszych Klientów – agencji pracy, pojawiają się zapotrzebowania z branży budowlanej na różnych specjalistów na kilka kontraktów jednocześnie. Niestety, bez stałej ekspozycji ogłoszeń, nie da się pozyskać dużej ilość kandydatów. Szczególnie kiedy wymagania co do nich są ponadstandardowe.
W drugim przypadku, na przykład, dla naszych Klientów z branży TSL, ważna jest stała ekspozycja ofert pracy ze względu na duże zapotrzebowanie na Międzynarodowych Spedytorów. Gdy firma potrzebuje zatrudnić w roku dwie nowe osoby, to nie jest w stanie pozyskać kandydatów w miarę szybko. Dlatego rozwiązaniem jest stała ekspozycja.
Jest to swojego rodzaju działanie wyprzedzające. Jego zaletą jest to, że w momencie pojawienia się projektu rekrutacyjnego, firma posiada już jakiejś ilości wyselekcjownaych kandydatów. Dzięki temu zmniejsza się presja czasowa i zwiększa się możliwość pozytywnej oraz szybkiej realizacji kontraktu, a w przypadku rekrutacji dla siebie, można bardzo szybko uzupełnić wolny wakat, bez konieczności prowadzenia kilkutygodniowej rekrutacji.
Zobacz również: